Retourbeleid

Retourbeleid - Caballer Jewellery

 

Laatst bijgewerkt: 03-11-2024

 

Dit is het retourbeleid van Caballer Jewellery opererend onder de website caballerjewellery.nl. In dit beleid leggen we uit hoe u producten kunt retourneren en welke voorwaarden daarbij gelden.

 

1. Retourneren
U heeft het recht om uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren zonder opgaaf van reden. U kunt zelf een retour aanmelden binnen vijf minuten, via het retour-proces. 

*Belangrijk om te weten: de kosten van het terugsturen van het pakket betaald u zelf. Zie tarieven bij '2. Kosten'. 

 

Hoe moet u retourneren? (NL>NL)

  • 1. Ga naar de PostNL app of klik hier en gebruik de site.
  • 2. Kies 'brievenbuspakje' of 'klein pakket', afhankelijk van het formaat en gewicht. Kies tevens 'adres ontvanger'. 
  • 3. Vul vervolgens de pagina in zoals staat aangegeven op de afbeeldingen hieronder. Het is belangrijk voor onze administratie dat je het e-mailadres van Caballer-Retourretour@caballerjewellery.nl ) opgeeft én een eventuele reden invult. 
  • 4. Volg de laatste stap van PostNL en betaal met iDeal of Creditcard. 
  • 5. Hergebruik de doos/verzendzak van Caballer en maak het goed dicht en zorg dat de producten ongebruikt (bij sieraden: niet passen/aanraken) terug worden gestuurd. *Zie voorwaarden. Stop het retourformulier ingevuld in de doos/zak mee. Kan je het retourformulier niet vinden? Download hem dan via hier: NL: Retourmormulier-Caballer-NL
  • 6. Breng het pakket naar een servicepunt en bewaar het verzendbewijs dat u krijgt goed. Mocht uw pakket blijven hangen, is het verzendbewijs van belang als bewijs van afleveren.

Nadat het pakket bij ons is aangekomen, ontvangt u binnen 14 dagen uw gewenste terugbetaling. Dit betreft het product en verzendkosten. 

Let op: als u niet ál uw bestelde artikelen retourneert, ontvangt u alleen terugbetaling van het product dat u terugstuurt. Verzendkosten behoudt u dan dus.

 

Hoe moet u retourneren? (BE>NL)

  • 1. Kies een koerierdienst die het pakket naar Nederland levert.
  • 2. Zorg dat het pakket aan en huisadres wordt geleverd, en dus niet een servicepunt. 
  • 3. Indien mogelijk, geef dan het e-mailadres op van Caballer-Retour ( retour@caballerjewellery.nl ) voor de Track&Trace. Dit is namelijk belangrijk voor onze administratie. 
  • 4. Koop bij de koerier het verzendlabel. 
  • 5. Hergebruik de doos/verzendzak van Caballer en maak het goed dicht en zorg dat de producten ongebruikt (bij sieraden: niet passen/aanraken) terug worden gestuurd. *Zie voorwaarden. Stop het retourformulier ingevuld in de doos/zak mee. Kan je het retourformulier niet vinden? Download hem dan via hier: BE: Retourformulier-Caballer-BE
  • 6. Breng het pakket naar een servicepunt en bewaar het verzendbewijs dat u krijgt goed. Mocht uw pakket blijven hangen, is het verzendbewijs van belang als bewijs van afleveren.

Nadat het pakket bij ons is aangekomen, ontvangt u binnen 14 dagen uw gewenste terugbetaling. Dit betreft het product en verzendkosten. 

Let op: als u niet ál uw bestelde artikelen retourneert, ontvangt u alleen terugbetaling van het product dat u terugstuurt. Verzendkosten behoudt u dan dus.

 

Komt u er niet uit? Kijk dan onderaan deze pagina voor assistentie van onze klantenservice.

 

2. Kosten
Het retourneren van producten kost bij Caballer Jewellery geld. 

Tarieven volgens PostNL:

- België > Nederland: €-- voor pakketten uit België geldt: gebruik koerierdienst naar eigen keuze, indien track & trace beschikbaar is. (DPD vanaf €9,09.)

- Nederland > Nederland (Brievenbuspakje): €4,25

- Nederland > Nederland (Klein pakket): €5,95

Caballer Jewellery doet altijd leveren via PostNL, en ontvangt ook (tenzij niet anders kan) retourzendingen van PostNL op. Het is de goedkoopste, snelste en veiligste koerier en daar zijn wij trots op.

 

3. Voorwaarden
Om in aanmerking te komen voor retournering, moeten de producten aan de volgende voorwaarden voldoen:


- De producten dienen in originele staat te zijn, inclusief alle labels, verpakkingen en accessoires.
- De producten mogen geen tekenen van gebruik vertonen, anders dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de producten vast te stellen.
- Sieraden mogen niet gedragen zijn en moeten onbeschadigd en ongedragen worden geretourneerd.

 

4. Terugbetaling
Na ontvangst en controle van de geretourneerde producten zullen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugbetalen op dezelfde wijze als waarmee de oorspronkelijke betaling is verricht, tenzij u aangaf een webshop-tegoed te willen ontvangen. De terugbetaling betreft de kosten van het product en verzending. 

Let op: als u niet ál uw bestelde artikelen retourneert, ontvangt u alleen terugbetaling van het product dat u terugstuurt. Verzendkosten behoudt u dus.

 

5. Contactgegevens - Komt u er niet uit?
Voor vragen over het retourbeleid of voor het aanmelden van een retourzending kunt u contact met ons opnemen via:

 

E-mail: retour@caballerjewellery.nl (handigste optie) of info@caballerjewellery.nl

Telefoon: 085 060 9048

WhatsApp chat: op aanvraag, klik hier

Vindt ons op Instagram en TikTok: TK: @caballernl | IG: @caballer.nl

Onze klantenservice beantwoordt van maandag tot vrijdag van 8:00 t/m 17:00 actief.

Houd rekening met weinig tot geen beschikbare medewerkers in het weekend.

✓ 99% van onze klanten werd binnen 3 uur volledig geholpen.

 

6. Wijzigingen in dit beleid
Wij behouden ons het recht voor om dit retourbeleid te allen tijde te wijzigen. Eventuele wijzigingen zullen op deze pagina worden gepubliceerd.

© Caballer Jewellery